Min Lasse, min VB och mitt IBF Falun<3

Idag har varit den bästa dagen på länge. Jag har fått mejl från P3 om att jag och en kompis ska få medverka i P3 Live Session nästa onsdag. Med vemdå? Jo, Lasse Lindh såklart! Helt galet! Jag har inte riktigt klart för mig hur det kommer att gå till men programmet är 1,5 timme långt och innehåller livemusik, intervjuer och frågor från fans, och det är väl där någon stans som jag kommer in i bilden. Ni som vill lyssna kan slå på P3 klockan 21.30 nästa onsdag! (1/4) 

Jag måste ha en prästkrage i håret. Vart hittar man sånna såhär års?

Jag fick dessutom ett mycket oväntat sms från N.Y imorse. Vb lever och kommer snart hem och håller mig sällskap om kvällarna igen, toppen:) 

Nästa vecka blir spännande, först plugg mån-tis sen Stockholm ons-tors och så Örebro fre-sön. Jag blir berest.

På tal om berest så vill jag ju åka och se herrarnas sista kvartsfinal mot Varberg på torsdag. I Varberg. 7 timmars bussresa, men det är det nog lätt värt. Matchen igår var ju helt sjukt underbar och jobbig att se på, 5-2 blev 5-5 men tillslut 6-5 och matchserien lever fortfarande. Bästa Skogis och Adriansson!! 2-2 i matcher nu alltså, och vem hade förväntat sig det av lilla, lilla Falun mot regerande mästarna Warberg? Alla tippade 3-0 i matcher, men tji fick ni. Vore ju helt galet underbart om vi kunde fixa vinst i sista matchen och gå till semi. Vore underbart att se det på plats också, men det blir så mycket resor och frånvaro för min del om jag ska vara borta hela torsdagen och komma hem mitt i natten till fredagen så det kanske är bäst att stanna hemma. Menmen, den som lever får se.

Nu ska jag plugga engelska och leta boende i Stockholm!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback