Listan, Mars

Kom helt plötsligt på att Mars snart är slut och att jag bara har en halvfärdig lista liggandes i utkast. Inte bra alls, men här kommer den i alla fall, lite sent omsider.


Vår
Våren toppar lätt listan i mars, vem blir inte glad av sol, snöfria gator och möjligheten att köpa massor av snygga vårkläder? Och det är faktiskt helt underbart när de sopar bort gruset från gatorna, då är det vår på riktigt. Jag är trött på snö och trenchcoats! Kom kom kom kom kom våris!

Resor
Livar väl upp tillvaron lite, eller hur? Coming up: Stockholm, Örebro, Göteborg, Liverpool, Chichester.
 
P3 Live Session
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - jag ska träffa Lasse, på riktigt, exklusivt, i radio, nästa onsdag. K-Ä-R-L-E-K

IBF Faluns herrar
Vem trodde inte på 3-0 i matcher till Warberg liksom? Det är en sjuk känsla när man ser dem på TV i en smkvart, det där är ju "våra" killar som tränar före oss två dagar i veckan, som man springer in i såfort man sätter foten i FK arena, som säger hej när man springer på varandra i korridorerna liksom. (Campese-Olsson är min bästis)

Människor som svarar snabbt på mail
Jag blir så irriterad om jag måste vänta flera dagar, veckor, på svar på viktiga mail. Varför kollar man inte sin mail dagligen? Inser inte alla att jag redan var ute i sista sekunden när jag mejlade, och behöver svar på en gång...?

Beck
Är det bara jag som är helt kär i de nya avsnitten? Lyfter varje söndagskväll. Gunvald är förövrigt coolast i världen.

Sol, vind och vatten
En akustisk gitarr, en park och lite bruna ben. Sommar, någon?

Spotify
Gratis är bäst helt enkelt

Dresscode formal
Jag tycker det är sjukt snyggt, och vad kan man egentligen inte göra i det? Man kan dejta, festa, gå på möten, bröllop, begravningar, dop, middagar, allt förutom att träna typ. Dessutom är det enkelt när det är desscode, man behöver inte tänka sp mycket på vad man ska ha på sig. Man känner sig dessutom sjukt snygg och framgångsrik.

SMS
Chockande va...? men man blir ju faktiskt gladare av sms än av mejl eller msnkonversationer. Kan verkligen förgylla en hel dag, eller natt..

Konkurrans för SJ
VARFÖR ska SJ ha nått slags monopol på att köra persontåg i hela Sveige? Jag ogillar att behöva betala 613 kronor för att ta mig från Göteborg till Skavsta Flygplats. Inte nice.


Nu får ni nog vänta på nästa lista, eftersom jag åker till England om två veckor och kommer hem i Maj.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback