19!

Wiho, idag fyller jag 19. va kul. Faaaast det är nog den första födelsedagen som jag inte har längtat efter och tyckt vart speciell, jag hade gärna vart 18 lite till faktiskt. Egentligen skulle jag kunna vara 18 år hela livet, det är liksom perfekt.

I alla fall så firade jag med mina kära vänner igår; vi började med att gå på grand och gymma, bada och basta, sen fick vi makeuprådgivning av en terapeut. Hon behövde någon att visa på så hon fixade världens snyggaste makeup på mig, jag måste verkligen skaffa alla dedär produkterna och  lära mig att göra den själv. Funderar på att ringa henne och fråga om hon vill sminka mig innan balen, det vore bra.

Efter spat åkte jag hem till pappa och fick supergod födelsedagsmiddag, sen kom alla hem till mig och förfestade och sen blev det Etage för hela slanten. Jag hittade en mysko, snygg brandman och tappade bort min favvohalsduk, men annars var det toppen. Jag fick förresten världens bästa presenter också, smycken, presentkort, champange, bok och bakis-te:D Nu kan jag köpa en ny supersnygg klänning till Liverpool!

Idag har jag fetaste träningsvärken, är sjukt sugen på mcdonaldsmat och opeppad för att spendera dagen med plugg.

Imorse åkte min käraste tösapojk till New York för en veckas highlifin', och jag har redan smsabstinens. Blir en tuff vecka:(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback