FaluFri<3

Oj jag är hemskt dålig på att bloga nuförtiden märker jag, och säkert ni med. Jag kom ur det när jag var i England och har inte kommit in i det sen dess. Vet inte om jag egentligen saknar det heller, vi får väl se om det tar fart igen eller om det helt enkelt få dö ut.

Just nu har jag ganska svår separationsångest från mitt älskade FaluFri och allt som associeras med den underbara tiden där. Jag kan lätt säga att de gångna tre åren har varit de bästa i mitt liv, och mycket är tack vare skolan och alla fantastiska lärare och underbara kompisar. Det kommer att bli sjukt tomt, men nu går vi vidare och gör det bästa av det som kommer näst. JAG <3 ER!

Jag kan i alla fall stolt säga att jag inte är arbetslös trots att jag tog studenten i fredags, utan jag slavar i Simsas trädgård för att få ihop tillräckligt med pengar till flytten till Liverpool i höst. Inte världens roligaste men det får vara värt det när vi väl är där. Mitt i mitt ogräsrensande idag fick jag världens Englandsabstinens och saknade allt från mina kära värdbröder Scott och Dan till Fish 'n Chips med mushy peas<3 Tror jag måste röra ihop lite Egg and Majionese i helgen för att trösta mig lite.  Kommer du över på en macka Lisa?

När jag inte krälar i jorden och rycker brännässlor och tistlar pussar jag allra helst på min babe, som förövrigt kommer hit ikväll<3 Han är bäst i världen.

Justja, jag skriver allt dethär på min nya bebis, datorn som jag fick i studentpresent av min pappo. coolt va...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin a

haha fyfan va äckligt med äggmajonäs

2009-06-19 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback