Spya

Okej, jag ska inte sluta blogga. Ni kan sluta be på era bara knän nu. Jag kan helt enkelt inte låta bli.

Jag vill spy på alla balklänningar i hela världen, jag kan inte hitta EN ENDAST EN som är snygg som jag vill ha. Inte en enda. Jag vill också spy på alla "online-gallerier" som ska visa bilder på sina balklänningar där alla ser ut som om man skulle kunna köpa dem i ett marknadsstånd på Svegs höstmarknad ungefär.

Jag kommer helt enkelt att få gå naken på balen, för jag kommer aldrig att hitta en klänning som jag vill ha. Om jag nu skulle göra det så kommer jag säkerligen inte hitta nått mönster som stämmer med klänningen, så jag är helt enkelt dömd att misslyckas.

Eller så satsar jag på att vara orginell och går dit i min polisuniform. Det vore nått det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback