bloggis

Denhär skolveckan ser soft ut i min kalender, bara lektioner idag och på fredag! Idag var dessutom Kicki sjuk så det blev ingen lektion, men jag hade ju pallrat mig dit ändå så det gills inte. Dock har vi opponering på projektrapporterna på onsdag, så då måste jag ju till skolan en sväng. Skönt med sånnahär veckor ibland, hoppas bara att jag lyckas ta mig i kragen och få lite jobb gjort ändå.

Helgen som gick var faktiskt också oerhört lugn, jag vet inte vad som har hänt helt plötsligt? Fredagen var ju Lisas stora dag, så den spenderades med vänner, och ruskigt kul var det. Lördagen ägnades åt skridskoåkning, sen lugn hemmakväll. Söndagen innebär en tripp till Borlänge med en dömning, sen inget mer. Helkonstigt.

Förresten, vet ni om att man får döpa sina barn till Knatte, Fnatte och Tjatte i Sverige? Och Pochahontas. Och det finns fler ungar som heter Jafar än Aladdin. Vissa föräldrar måste verkligen hata sina barn.

Nu - skriva CV. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback