hur?!

Ja, i lördags var det ju som bekant den viktigaste deltävlingen i hela mellokarusellen. Jag och Wille förberedde oss med att baka pizzor innan Adam, Jimmy, Todd och Rikard joinade oss spelade rockband och kikade på tävlingen.

Jag förstår verkligen inte hur Lasse kunde komma SIST. Jag förstår det verkligen inte. Om vi tar bort all min kärlek och besatthet för honom så var han i alla fall topp 3, ja?!?! Jag hatar Mello, ska aldrig mer slösa en minut av mitt liv på att kolla på dendär skiten. Hur kan Amy Diamond få ta två platser dessutom? HUR?! fusk, säger jag.

För att trösta mannen i mitt liv (och ja, även migsjälv) har jag klickat hem 3 av hans album, bland annat det efterlängtade samlingsalbumet<3 från CDON.com de senaste dagarna. Det är lite av min nya drog, att klicka hem cdskivor som dyker upp i brevlådan några dagar senare. Jag har inte riktigt råkat ut för dedär märkliga räkningarna än, men något säger mig att det inte kommer bli lika roligt då. Men vem älskar inte känslan av en ny cd-skiva liksom? Och det är han värd tycker jag, att jag slänger iväg ett par hundra på några album, när han förgyller mitt liv varenda dag.

Annars då? Ja, det händer inte mycket egentligen. Fika med chixen på nya cafeét idag, det var mys. Steamers är min nya addiction, japp. Lyckades införskaffa ett diadem, två hårband och ett glasögonfodral till min kära mor också. Imorgon kommer M hit så jag borde väl ta och städa lite. Orkar jag det? ja, det gör jag nog.

Ja, nu ska jag ta mig i kragen. Inte för att min body har någon, men ja, ni fattar.

PUSS och allt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback