Torsdag

Idag ser min dag ut såhär:
08:30 Kliva upp, äta frukost
10:00 Träna
10:30 Duscha, göra mig iordning för skolan
12:00 Laga lunch, äta
12:30 Historia - planera inför Stockholmsresan den 15e.
13.00 - 18.00 Plugga rapport o filosofi
18.30 Åka till Sågmyra på VIP-kväll på Lager 157 med mamma
22:00 Hem, sova

Hoppas jag hittar nått i Sågmyra denhär gången, det brukar vara lite svårt. Jag vill ha ett par till höstskor, kanske har de några snygga på Scorett Outlet.

Innan jag går och knyter på mig springskorna måste jag bara berätta vad som hände mig igår. Jag hade varit uppe och tränat med laget och slutade klockan 22. När jag skulle åka hem såg jag att pappa hade skickat ett sms; "Vi är på bio, kommer hem runt 23:30". Jag tänkte inte mer på det utan åkte helt enkelt hem, för att upptäcka att jag inte hade tagit med mig mina nycklar. Så där stod jag, svettig och allmänt ofräsch, utelåst och med en och en halv timme kvar tills någon skulle kunna låsa upp till mig. Det är vid sånnahär tillfällen det faktiskt är en fördel att ha separerade föräldrar (och körkort), så istället för att stå ute och frysa i 1,5 timmar åkte jag hem till mamma och duschade och väntade på att de andra skulle komma hem så att jag skulle kunna gå och lägga mig. Nästa gång tar jag med mig mina nycklar.

Nej, nu ska jag springa runt sjön. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback