Seriepremiär

Idag har vi seriepremiär med division 3, spännande. Vi möter Borlänge borta halv 6 ikväll, och visst är vi peppade?! Jag är i alla fall peppad, trots att Lisa lurade med mig på skivstångspass på friskis i fredags och jag har sån träningsvärk att jag inte kan sträcka ut armarna. Men, om jag bara kan hitta min tub med smärtstillande gel så ska det nog gå bra, i alla fall under matchen. Att det kommer att göra dubbel så ont efteråt är ju ett senare problem.

Annars har helgen varit ovanligt lugn faktiskt, fredagen spenderades framför de två sista Bourne filmerna tillsammans med vindruvor och naturgodis. Det är väl egentligen typiska "killfilmer", men jag tycker faktiskt att de är riktigt bra. Han är rätt snygg också, jatack. Senare på kvällen fick jag långtråkigt, så jag och Jon åkte upp till högbo och klättrade upp för hoppbackarna och kollade på utsikten, falun by night. Det var riktigt fint faktiskt, fast det var sjukt jobbigt att klättra hela vägen upp för backen. På vägen dit höll vi på att krocka med ett rådjur dessutom, det var lite hemskt.

Igår var det mest städning och fixning hela dagen, för på kvällen hade pappa bjudit över Ulrika och Amanda på middag. Det blev en trevlig kväll, och det var nog faktiskt på tiden att det blev en lugn helg.

Nästa helg blir allt annat än lugn, först blir det lagjobb på Scandbook, sen Lasse Lindh med Elin, Lotta, Moa och Amanda, sen match på lördagförmiddag och utgång igen på kvällen. pepp pepp!

Nu ska jag gå och göra i ordning lite mat och tagga inför premiären. Håll tummarna för oss!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback