Maskerad

Igår hade som sagt jag och Julie maskerad, och det blev en riktigt lyckad kväll faktiskt. Mycket folk, och alla vara utklädda. Vid halv tolv tiden drog vi ner till Etage och dansade hela natten, riktigt kul. Jag lyckades tappa bort min bricka till garderoben, men sen visade det sig att jag visst hade den på mig, men då hade jag redan missat bussen. Men det gjorde inget, jag fick åka med Nisses kompis hem. Och när jag vaknade imorse hade mamma städat undan allt, så det var bara damsugning och golvtorning kvar<3.




haha, jag älskar den här bilden. Och den beskriver ganska bra hur kvällen var överlag.



Justja, jag var polis och hade världens längsta lösögonfransar.

Nu ska jag packa lite och åka iväg till pappa. HEJHOPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback