Lasse Lindh och Bandet

Josefin är sjuk, ja. Snorig, hängig, trött och hes. Är det här straffet för att jag skolkade från svenskan igår kanske? Kanske det, en sak som är säker är i alla fall att det inte blir någon träning ikväll, och ingen krogrunda heller som planerat. Jag ska bara sitta hemma och filosofera. Plugga och lyssna på musik. Pimpla te och vitamindryck.

Jag läste förresten i tidningen imorse att Lasse Lindh gör comeback i melodifestivalen nästa år. Vet inte riktigt vad man ska säga om det, jag håller ju självklart tummarna för honom, men jag tror inte riktigt att han når rätt målgrupp där. Fast å andra sidan är det väl bra att hans musik uppmärksammas av fler. Anyway, det jag reagerade mest på var faktiskt att det inte stod att Lasse Lindh skulle vara med, utan att Lasse Lindh och Bandet skulle vara med. Då kan man ju faktiskt undra hur de tänkte då? Är Lasses band så snikna att de känner att de också måste uppmäksammas i melodifestivalsammanhang? Jag menar, i alla andra fall heter det ju bara "Lasse Lindh". Lasse Lindh och Bandet låter ju som ett dansband, man får ju fördomar bara av att höra namnet. Jaja, det är väl bara att hålla tummarna för att det går bättre för honom iår än förra året.

Nu ska jag återgå till mitt skrivande om Sokrates och Platon. Roliga killar detdär. PUSS

Kommentarer
Postat av: Daniel

KRYA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback