I love this record baby but I can't see straight anymore

Jag Jlie o Marika är ganska dyng, men det är helt okej, eller hur?!!!

snart ska vi på etage och skaka rumpa, ni som inte är där kommer missa nått I tell you.

Tänkte att det kunde va kul att blogga när man är lite full????? ELLER? skratta rå!



och komihåg att alal som inte dansar är våldtäktsmän....

Jag och Mange har slagit vad om att den som blir fullast ikväll måste fixa skjuts hemm.... jag har redan fixat skjutsen om man säger så.

OKEJ, jag vet att ni kanske alla tror att det ska komma massa ärlighet nu  när det är alkohol inblandat, så jag ska inte göra er besvikna:

 - Vi kommer vara snyggast på Etage ikväll. Vi kommer dansa bäst dessuotm.
- Jag är nog lite småkör i pokemon
 - Mange är bäst.
 - Josefin är lite full
 - Julie är fullare
 - Jon är för snäll

Nu kom jag inte på nått mer

nu ska vi dansa hela natten o vara snygga o otillgänliga
PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback