Skrajsan

Jag har världens finaste outfit just nu: trasiga strumpbyxor, rutiga knästrumpor, rutig kjol, oversized, trasig, randig tröja, massa fräknar och två hästsvansar. Mitt lag ska nämligen vara utklädda till trasdockor imorgon på aktivitetsdagen. Kommer nog bli riktigt skojigt, frågan är bara om jag kommer att kunna spela brännboll och volleyboll i kjolen, men det ska nog lösa sig.

Idag har jag varit på jobbintro på Anderssons, och det var helt otroligt mycket man skulle komma ihåg. Röd trasa på toaletter, blå trasa på allmänna utrymmen och så vidare. Blir nog lite svårt i början, men det ska nog gå vägen.

Nu ska jag gå och göra klart min outfit. Jag måste lappa tröjan lite och skriva namn på den:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback