3-30

Ni kanske märkte att det gick att läsa bloggen utan lösenord idag, och det är helt enkelt för att jag bestämde mig för att det var en dålig ide. Det kändes mest bara konstigt, så nu är det fri tillgång till bloggen igen. Kanske lyckades jag ändå skaka av mig den (1) oönskade läsaren, kanske inte, men om jag inte gjorde det så får det väl vara så då. Ni andra önskade läsare får väga upp det hela:D

Tre arbetsdagar kvar nu bara, sen är det äntligen över:) Jag ska fira in min semester med krogen på fredag med Hanna, My och Elin och en resa till leksands sommarland med Lisa på lördagen. På söndag bär det av till Stockholm och vidare med färjan till Mariehamn. Kommer hem igen på måndag kväll.

Nedräkningen till Grekland har börjat, och idag är det prick 30 dagar kvar. Vi har en hel del kvar att fixa, men det tar vi tag i nästa vecka.

Något som ska tas tag i nu på en gång är motionen - 30  min löpning står på dagens schema.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback