Pumba

Blogg på Lisas begäran.

Jag har fortfarande jättemycket att göra, och jättelite inspiration. Dessutom ska jag försöka hinna med körskola och körkortsteori under tiden. Det ska bli skönt när den här perioden är över så att jag får andas ut lite.

Igår efter träningen fick jag dessutom den där jävla hjärtklappningen igen, fett jobbigt. Jag borde gå till skolsyster och be om ett intyg för att få skjuta upp några uppgifter.

Pre-Tågluff i helgen, N I C E. pepp pepp pepp.

ja.. Helgen var i alla fall rolig, filmkväll hos Hans med Rickard, Erika och Ankan, firande av Elin med middag på Banken och tårtätande hemma hos My. Söndag blev match mot Långshyttan och förlust med 6-4, sen dömning, och herregud vilka fjortisar det finns. "MM". Moget.

Ät mig, nu ska jag plugga språkhistoria.

7 veckor kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback