Tandis

Tandläkarn idag, spricka i emaljen i en tand, två som var osäkra om de skulle klara sig eller inte. Återbesök om 3 veckor. Jobbigt.

Positivt är i alla fall att de har släppt Timo och Kent till P&L! Nu hoppas jag bara på Winnerbäck, Sounds och Ark, sen behöver det inte komma nå fler band:D Eller, det skulle väl vara Lasse Lindh då, men man ska väl inte hoppas på för mycket.

Snart sportlov, skönt. Fast jag kommer antagligen att bli tvungen att plugga hela lovet. Bläääh. Jag måste dessutom bestämma vad jag ska läsa för kurser i 3:an, det visade sig idag att jag itne alls behöver läsa Engelska C och Matte C, vilket var en stor lättnad. I alla fall matten, engelskan kanske vore kul.

Visste ni förresten att alla domare som dömer högre än herrar div.2 måste ha kostym på sig till och från matcherna? Undrar vad de har tänkt sig att vi tjejer ska ha på oss? Balklänning?


Nu ska jag väl plugga lite antar jag, sen treeeeena och sen leka med Rickipicki<3

PUSSSSIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuusch, stackare:/
nu är jag ÄNNU gladare för att jag aldrig har hållt på med massa farliga sporter ;)

2008-02-20 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback