Other girls were never quite like this

Jag sitter och lyssnar på gammal musik, det är lite kul. När jag lyssnar på Gavin DeGraws "Chariot" tänker jag alltid på hur jag och Lisa brukade smyga över till Haraldsbogymnasiet på lunchrasterna i åttan och stå där och hoppas på att Henrik eller Robert i "No Brakes" skulle gå förbi. Helst Henrik dock, för han var snyggast. Vi brukade alltid lyssna på Chariot när vi gick över dit, av någon anledning. Och stackars Elin Färlin som alltid var tvungen att gå med fast hon egentligen bara tyckte att vi var dryga. Fast jag har för mig att det hände rätt ofta att vi faktiskt fick se nån av dem gå förbi???

Ja, jag vet. Det är tragiskt. Men vi var faktiskt sånna på riktigt. Och det här är inte det värsta vi har gjort. Nej, då skulle ni höra berättelserna om alla autografer. Och alla stalksessions. Eller "hej-du-är-snygg-får-jag-ta-på-ditt-hår?" incidenter. Pinsamt såhär i efterhand. Pinsamt då också iochför sig. Men det tar vi en annan dag.

Nu är jag mest pepp på att åka till Liverpool och träffa alla Jim Sturgess-look-a-likes. Kommer bli hur bra som helst.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, killarna på ccw va ju också en höjdare

2008-12-10 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback