I surrender

Okej Lisa, jag är härmed skyldig dig en chokladkalender. 28 jävla minuter missade jag på. Varför? Jo, jag har varit hemma hos Julie och kollat IDOL med henne, Kikan och Frida. Frida skulle åka tidigare och hämta sin mamma, men ringde upp efter typ en kvart och berättade att hon kört i diket i snömodden. Så, istället för att åka hem och blogga, såklart, så packade vi spadar, skyfflar och hämtade grus och begav oss ut i snöstormen för att rädda henne. Vi skottade, grävde och grusade, vi puttade, gasade och slet, men nej, bilen satt likförbannat fast i snön. Vi skulle precis ge upp våra handgripliga försök och försöka bogsera upp hennes bil med hjälp av min dragkrokslösa bil när en kille med dragkrok på bilen kom till vår undsättning, och med spännband, knuffande och massa gasande fick vi tillslut upp bilen ur snön.

Så, jag har förlorat. Men jag vet inte vad ni säger, men det kanske var en värdig orsak att förlora för. En för alla - alla för en eller?

PUSS på er, men nu blir det inga dagliga uppdateringar längre.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Looooooooooser:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback