Damdomarträffen

Hej allihopa, nu är jag hemma igen. Och jag har inte förlorat tävlingen medan jag har vart borta, vilket faktiskt är en stor prestation bara det.

Jag har haft en jättebra helg faktsikt, otroligt givande och utvecklande. Vi har fått lära oss ett helt nytt rörelsemönster, skaffat nya vänner och nyttiga kontakter, dömt och fått respons, lärt oss hur vi ska bemöta spelare, ledare och publik med kroppspråk, verbal kommunikation osv osv osv. Jag kan nog inte skriva ner allt jag har lärt mig, men det har i alla fall oerhört nyttigt, och jag tror att det kommer att hjälpa oss mycket i framtiden.

Vi var fem par från hela Sverige som var uttagna att delta i projektet, och förutom mig och Julie kom de från Stockholm, Uddevalla, Örebro och Gotland. Riktigt trevliga verkade de vara allihopa, även om man kanske inte kan tycka lika mycket om alla.

Förutom att döma, kolla på matcher och ha teori så har vi också ätit världens godaste mat (en av ledarna var kökschef..), provat på Stockholms nattliv och bott på världens finaste hotell. En toppenhelg helt enkelt!

Och det bästa av allt är att det inte slutar här. Det har var ju bara kickoffen. Nu blir vi observerade och fortsätter ha kontakt resten av säsongen, och i vår har vi en till helg i Stockholm och går och kollar på SM-finalen i Globen tillsammans. Kunde inte bli bättre.

Men, något vi inte har gjort mycket i helgen är att sova, så det ska jag göra lite nu. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma har pratat med mary, så ja HAR MASSA ATT BERÄTTA

2008-12-07 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback