Ångest 2.0

BLÄÄÄÄ för Svenska C alltså. Imorgon ska jag hålla tal. Jag ska låtsas att jag håller tal på ett föräldramöte, och det ska handla om julen. Hur jag än gör känns det overkligt, ett föräldramöte är väl mer en dialog, eller? Men jaja, nu har jag i alla fall ett tal på 4 minuter som borde funka. Hoppas jag.

Jag har fetångest, som Malin skulle ha sagt. Jag har märkt att SM-finalen, och med den också den andra träffen med damdomarprojektet är den 18 April. Vart är Josefin då? I Chichester. BAJS! De kommer tro att jag inte vill vara med längre eller tycka att jag inte är tillräckligt engagerad. Fan.

Jag har ångest över att jag inte har köpt några julklappar heller. Inte en endaste en. Och jag har inte börjat på min Sam C rapport. Och inte på engelskarapporten heller. Underbart.

Anyway, här Jessica, ett julklappstips från Eleven.se!



http://eleven.se/varmespolar-rosa-2-x-10-758.html

Nu ska jag läsa noveller på engelska. PUSS

Kommentarer
Postat av: syster

Mhe, kunde du inte svara på mitt sms? är du en snålis :P

2008-12-08 @ 17:25:29
Postat av: Jos

haha jag visste inte vad jag ville ha då ju, det var ju igår...

Postat av: Jos

Men jag visste inte vad jag ville ha då ju, det var ju igår...

2008-12-08 @ 22:21:58
URL: http://josefiwn.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka sveeeenska, och engelska :(

2008-12-08 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback