Ännu mer grekiskt

Ja, för nu insåg jag plötsligt att det bara är 17 dagar kvar tills jag och My åker till Grekland. Ojdå. Vi vet inte ens vart vi ska bo när vi kommer ner till Aten. Men det löser sig, det gör det alltid. Imorgon ska vi sätta oss och kolla på hotell och bestämma resrutt och beställa överfallssprayer och larm. Och en massa annat som vi inte har gjort än.

Man längtar ju lite när man stöter på sånnahär bilder:



Jag är väldigt obevandrad i resandets konst - vad har jag glömt att tänka på?
Vi har fixat:
- Flygbiljetter
- Pass
- Vaccination
- Transport till och från flyget i Sverige

Haha, det kändes typ inte som att vi har fixat någonting. Jag har i alla fall köpt en massa nya kläder, det är väl nästan det viktigaste?;)  Men allvarligt, om ni känner att ni vet något jätteviktigt som jag inte har tänkt på, så får ni gärna skriva nått här nere.

Kommentarer
Postat av: erikaa

En bra väska?

Växla pengar! (sist när vi åkte utomlands var det slut på euro på alla banker så pappa ifick nästan lov att sälja sig till en bankmänniska för att få lite)

2008-08-05 @ 14:40:25
Postat av: Joel Gedin

svar: Ja visst är det roligt! ,D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback