You'll ask for me

På fredag är det Timo Räisänen på Arenan. Elin har köpt biljett till mig, och vi kommer ha roligast ever. MHM. Alla headbangerfrisörer och metallicabrudar kan slänga sig i väggen, ni är ändå bara töntiga. En dag kommer du också att inse det, men då kommer du vara 30 år och ditt liv kommer redan vara slut. Grattis.

Var ute och gick igår, i hundra år. nästan. En och en halv timme i alla fall, det var riktigt skönt, eftersom jag hade varit hemma och vart sjuk hela dagen och inte kommit ut alls. Fortfarande sjuk, men bättre nu. På fredag kommer jag vara i toppform och have the time of my life med mina kompisar. Ja, för ingenting kan stoppa mig nu.

Nej, nu ska jag ta en dusch och använda alla mina nya hår- och hudprodukter som jag tröstshoppade idag.
hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback