Smart

Idag känner jag mig lagom smart. Hade tid på vårdcentralen 09:45 imorse, skulle ta andra vaccinsprutan inför tågluffen. Egentligen skulle sprutan ha tagits för typ tre veckor sen, men då missade jag att ta med mig receptet och hämta ut sprutan innan min tid, så det blev ingenting. Idag gjorde jag nästan samma sak igen. Smart som jag är tänkte jag att jag skulle hinna hämta ut sprutan innan min tid imorse, men jag tänkte i så långt som att apoteket faktiskt inte har öppet förrän 10:00. Hur begåvad är man om man gör samma misstag två gånger? Det löste sig i alla fall, jag fick en ny tid 10:45, och tills dess ska jag väl förhoppningsvis ha hunnit hämta sprutan. Bra start på dagen sådär.

Ikväll blir det i alla fall filmis hemma hos Erika med tjejerna. Juno ska vi se, den verkar jättebra.

Nej, nu måste jag springa till bussen så att jag inte missar ännu en tid. Måste bara hämta receptet först.

HEJHOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback