Mind is a razorblade

Idag klarade jag halkbanan, det var väldigt roligt. Det bästa av allt var att jag fick vara helt ensam i bilen. Ingen som kunde säga till mig vad jag skulle göra eller vilken radiostation som skulle vara på. Helt underbart. Roligt att sladda dessutom, fast lite läskigt när jag nästan välte en gång:/ Jag sprang inte in i Hans Moberg heller, men Anne var där. <3<3 two down, one to go! Det är nära nu..

Annars har jag inte gjort mycket idag, varit i skolan, kollat på en film om en Nunna och vart på en långpromenad med Erika. Promenader är bra, man blir smal och brun i solen. Om man har tur.

Imorgon ska jag klippa mig! Hoppas att det blir fint så att jag slipper se ut som en tönt på fredag på Etage och på lördag på Mys och Erikas fest.

Nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback