Here we go again

Sent inlägg idag, har precis avslutat en kväll med tjejerna. Vi har lagat tacos och kollat på Ondskan, som förövrigt är den bästa svenska filmen som någonsin gjorts. My, Erika, Jag, Lisa, Frida och Julie blev det, och det var kul, även om vi saknade elinarna lite. Usch, det är sent nu, jag borde gå och lägga mig. Match imorrn i Mora, och jag vill verkligen vara på tå.

Torsdagskvällen var också ASKUL. Jag tror vi satt ner ungefär två minuter under hela tiden på flamingo, det borde väl säga en hel del. Kul att klassen höll ihop så mycket, kanske blir lite sammanhållning tillochmed. Trevligt hos Carl innan också, synd att det var så få där bara. Och jag försov mig massa dan efter, men det gör inte så mycket. Jag missade egentligen ingenting utom lunchen. Annars var det mest flytthjälpning på fredagkvällen, vilket avslutades med en missad buss och en inställd, vilket tog rätt hårt på mig eftersom jag knappt ätit nått på hela dagen. Så det blev McDonalds middag för mig och Rickard, sen avslappnande bad och film när vi kom hem.

Undra om jag ska vara uppe tills Rickard kommer från krogen, eller om jag ska gå och lägga mig. Egentligen spelar det ingen roll, eftersom jag ändå inte kommer att kunna sova. Sitter jag här kan jag i alla fall lyssna på musik.

Jag har helt sjuk nackspärr, vart kom den ifrån liksom? Jag kan inte vrida huvudet åt vänster. Jag får ghelt enkelt spela på vänsterkanten imorrn så jag kan kolla in mot planen iaf.

Det känns rätt bra att inte behöva följa Idol slaviskt längre heller. En del saker ska man helt enkelt inte tänka på.

If I could tear his throat, and spill his blood between my jaws, and erase his name for good, don't you know that I would? Don't you realize I wouldn't pause, that I would cut him down with my claws if I could have somehow never let that happen? Or I'd call, some black midnight, fuck up his new life where they don't know what he did, tell his brand-new wife and his second kid.
Though I tell you, like before,
that you should wreck his life the way that he wrecked yours,
you want no part of his life anymore.

jag kan ju ta hand om disken. jooy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback