30 seconds to mars

30 seconds to mars i fredags med Erika och Rickard. Heeelt sjukt bra. Väntan innan Jared&co kom in på scen var lång, tekninken strulade, men tillslut stog de bara där och såg allmänt snygga ut. Lyckan var total när de körde igång med "A beautiful lie". Tekniken fortsatte dock att strula, vilket ledde till att trummisen, Shannon, fick elstötar hela tiden. Det gjorde att spelningen inte blev lika lång som den skulle vart annars, men man ska inte klaga. För att Shannon skulle slippa få el i sig bestämde Jared att hela Globen skulle släckas ner, förutom en lampa som var riktad mot honom. De andra i bandet gick av, och Jared sjöng ensam en ballad medan varenda en i ett nästan fullsatt Globen tände sina mobildisplayer/tändare och viftade med. Effekten var minst sagt breath taking. Skrek mig alldeles hes på The Kill, men det hör väl till.

Inte nog med det, efter spelningen kom bandet ut i entrén och signerade allt man ville ha signerat, och vi var i princip först på plats. De signerade våra tröjor, biljetter och min och Erikas flagga, som de btw tyckte var grym. <3 Vi fick alltså prata med Jared två gånger. ja. jag kan fortfarande inte ta till mig det.

"We have an album called A beautiful lie, check it out, go home and steal it on the internet, we don't give a fuck"

Jag och Rickard bodde på Hotel Rygerfjord på söder, en jättemysig lite båt. Blev dock väckta av galna tyskor som sjöng på morgonen efter. Och jag råkade sätta igång brandlarmet med min plattång.

Dagen efter blev en heldag på stan för mig och Rickard, och jag köpte två nya toppar. Lätt bästa helgen på länge, tack Rickard<3

Kommentarer
Postat av: erika

JAREED <3<3
jag saknar honom :(

2007-05-27 @ 20:53:46
Postat av: erika

men vafaaan, halva kommentaren försvann ju :(
JARED<3
han var så bra. så snygg. fatta att vi har pratat med honom! <3

2007-05-28 @ 17:25:40
Postat av: Anonym

men vafaan, vad är det för fel? allt kom ju inte med den här gången heller :(:( jaja: så bra. så snygg. jag fattar inte att vi har pratat med honom!! <3<3

2007-05-28 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback