Du får hela jävla jag

I'd take another chance, take a fall, take a shot for you. And I need you like a heart needs a beat, but that's nothing new.

Skitdag. Nationella provet i matte gick ju tillochmed under förväntan, hejdå mvg. Sen blev det optikern och ännu ett par glasögon som ska införskaffas. Dessutom är det 1000 grader kallt och jag vill inte vara ensam.

Imorgon är det retur mot Mora, får väl se hur det går. Hoppas kaptenen från förra matchen är med, vi har inte riktigt gjort upp jag och hon. Jag kanske inte borde spela när jag bara känner för att få ut massa aggretioner. Jaja, vi får väl se hur det går. Söndag blir det till att döma UDM, 8 matcher totalt.

Igår var det i alla fall Lucia, så nu kan det väl bli sommar igen. Resten är överskattat. Fast det är sommar också. ÅÅ hej negativa Josefin.

Grattis till Pappa som fyller 45 idag:)



Jag älskar dig så att det gör ont<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

döda den där tjejen imorrn om hon är med! ;)
jatack, hej sommar. och hej tågluff! vi ska inte bli dödade, vi ska visa alla att tjejer är BÄST!

2007-12-15 @ 00:42:15
Postat av: Daniel

Grattis papo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback