Magsjuka

Åkte till Mora i fredags 10:30, spelade första matchen mot rättvik 14:00, vinnst med 1-5. Sen åt vi, gick runt lite på stan och tillbaka till skolan där vi bodde. Sen på kvällen blev jag magsjuk, satt uppe och spydde från halv elva till halv ett. Sen fick jag sova i ett eget rum, men det hade rörelsedetektorslampa, så den tändes varje gång jag rörde mig under hela natten. Det blev inte så mycket sömn, om man säger så. Halv åtta i lördags kom i alla fall niklas och hämtade mig, sen låg jag på soffan hela dagen med 39,3 i feber. mindre kul. Men idag har det varit lite bättre, ingen feber iaf. Blir nog ingen skola imorgon dock.

men, laget klarade sig tydligen ändå, de lyckades vinna hela cupen med 4-1 mot mora i finalen:D härligt. min klubba lyckades komma bort oxå, hoppas nån har tagit med sig den.

Imorgon kommer Rickard hem från London:D hoppas han vågar leka med mig. för jag saknar honom jättemyckeeeeh.

Om en vecka får jag en ny kisse. bild finns på
www.vorberget.nu , på framsidan. Emily heter hon, men det kommer troligtvis bytas ut mot Risan. tro mig, det var inte min ide. Tydligen efter nån fotbollsspelare.


Kommentarer
Postat av: Daniel

mora är verkligen ett hemskt ställe!

Krya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback