flashing lights and sounds

om precis 4 timmar och 28 minuter går tåget från Falun till Uppsala. har jag packat än? nej. jag är stressad.

Hoppas det blir fint väder, så att jag kan ha mina nya klänningar, annars vet jag inte vad jag ska ha på mig.

Nyss när jag satt vi datorn plingade det på dörren, så jag gick och öppnade. utanför stod det en tjej med hockeytröja och sa: -Citygross bjuder på gratis mellanmål, och gav mig en påse full med mat. drickyoghurt, festisbröd, smör, skinka, kaffe, frukt. Tack citygross:)

Igår jobbade jag, klippte gräs och städade hos sommarjobbssaken. sen när jag gick där och klippte gräset och filosoferade, märkte jag att det kom någon bakom mig. jag trodde det var chefen, så jag vände mig om. Där stod Rickard, men en bukett rosor till mig. det var romantiskt. :) naaw*


jag är nervös. ät mig. vad ska jag prata om?

Kommentarer
Postat av: eriiiiika

det går bra! skriv manus;)
haha, vi fick frukost av citygross igårmorse, så jag fick värsta tågmaten med mig :D

2007-04-29 @ 16:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback