ProduktivLoppan

Puh, idag har jag varit produktiv! Jag har presenterat min budget och min budgetanalys för Företagsekonomi-Anna, skrivit klart hela hemprovet i Naturkunskap och reviderat loggboken för Engelska C-kursen! Nu har jag bara kvar ett prov imorgon, en debatt på måndag och två inlämningsuppgifter! Och så festen såklart:)

Nästa vecka ska jag jobba torsdag till söndag, fett jobbigt. 33 matcher på 4 dagar och arbete i princip 7-23 varje dag. Det blir tufft, men 5000 på kontot (förhoppningsvis) innan studenten sitter inte helt fel. Och så ska ju världens bästa bo hos mig, så det kommer nog att gå vägen trots allt!

Förresten, igår var jag på 75 minuters spinningpass, galet va!

Nu ska jag gå ut och gå i det fina vädret, tänkte bara uppdatera er lite först:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback