oinspirerat

Idag har jag labbat, för första gången på ja, jag vet inte hur länge! Kände mig ganska tuff med förkläde, handskar och provrör, men jag är väldigt glad över att jag inte gör det där på daily-basis! Men variation förgyller har jag hört, och det var faktiskt ganska roligt.

Efter labben lekte jag frisör och fixade Lisas hår inför hennes dejt ikväll, spännande värre. Jag blev så inspirerad av hårfixningen att jag åkte och köpte hårfärg som min kära mor ska få hjälpa mig med ikväll, och på tisdag ska jag klippa mig. Skönt, det behövs verkligen.

Annars har jag mest ångest över att My ska köpa en lika balklänning som mig. Känns sådär. Nej, det känns inte ens sådär. Det känns riktigt dåligt. Men vad kan jag göra? Ändra min egen klänning till nått som jag inte vill ha eller tvinga henne att köpa en annan? Nej just det.

Jag tröstar mig med att leta äckligt dyra studentklänningar, som jag inte tänker visa för någon innan studentdagen. Då kanske jag får vara orginell en av dagarna i alla fall.
BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback