hard work

På torsdag åker jag och Jullan till Örebro för en hel helgs dömande, och jag har precis fått domarschemat mejlat till mig. 20 matcher på tre dagar, och 3000 kronor till Josefin. Inte illa, nu behöver jag inte ha så dåligt samvete för att mitt sparande till England har gått åt helvete. I alla fall så ringde den cupansvariga till mig för någon dag sen och berättade att vi hade blivit de högst rankade tjejdomarna på hela cupen och fått den högsta tjejfinalen, och det var ju hedrande. Att vårat egna lag är anmält att spela i den klassen är ju en annan femma, men om de lyckas ta sig hela vägen till final så väntar väl en utmaning liknande den på Gorbys cup, men det är väl sånt man får ta antar jag.

Justja, igår var jag på möte med Mary Kay igen, så nu måste jag snart bestämma om jag vill vara med eller inte. Men jag tror jag vill det, om inte annat så för att man får ha så snygga arbetskläder:)

Nu ska jag skriva klart min engelskarapport och sen måste jag ta mig ner på stan och fixa nån bra deal på ett abonnemang som ger mig billiga telefonförbindelser från England. Är egentligen sjukt trött och hängig idag, men det finns ingen tid kvar att skjuta upp det på, så om jag orsakar en feberepedemi i Falu centrum så får ni förlåta mig.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback