Pannkakor, cappucino och möte

Eftersom ingen annan bloggar så får väl jag göra det då. Bra så.

Helgen som gick var nog den stressigaste helgen på länge, jag var nog hemma totalt 3 timmar under hela lördagen och söndagen. Jag kunde unna mig en sovmorgon idag som kompensation, men jag fick lov att säga nej till further work with Mary Kay för tillfället, för jag vill hinna leva också. Bra så. Kanske att jag går med när säsongen är slut, men det beror på hur mina planer ser ut då. Om jag flyttar till England kan det ju vara lite halvkasst att ha ett jobb i Sverige.

Idag har det inte hänt så mycket, jag har lagat pannkakor, varit i skolan, hämtat ut fyra alldeles för tjocka böcker på bibblan och fikat konstig cappucino med Lisafisa. Tänkte att jag skulle komma igång med Sam C rapporten idag, men icke. Får ta tag i den imorgon istället. Bra så.

Nu ska jag iväg på träning, och efter träningen ska vi tydligen ha nått möte. Ingen information om vad det ska handla om, så det blir väl en överraskning antar jag. Spännande.

jaja, jag ska väl byta om och dra unnan håret från ansiktet antar jag. PUSS

Kommentarer
Postat av: L

starkt bloggat

2009-01-12 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback