Mary Kay

Igår gick jag och la mig alldeles för sent. Tror klockan var runt 1 eller nått innan jag tillslut stängde ner datorn och somnade. Inte så smart med tanke på att jag skulle upp 7 imorse. Så blev det ju såklart inte; strax efter halv åtta pallrade jag mig upp ur sängen och drog iväg till skolan. Jag är ändå ganska stolt över migsjälv som faktiskt inte har missat en enda Sam C lektion, fast de börjar alldeles för tidigt för min smak. Sex timmars sömn kanske inte är så lite ändå, men jag är nog lite känslig på detdär området. Minst 8 timmar behöver jag, helst mer.

Efter lektionen, som förövrigt inte gav mig någonting, så gick jag hem och sov lite till faktikskt. Jag hade ändå inte så mycket annat för mig. Vid 12 tiden gick jag tillbaka till skolan för att möta upp Fia och ta en hudvårdsklass med henne. Hon är hudvårdskonsulent på Mary Kay, och jag funderar nästan också på om jag ska bli det. Idag fick jag prova lite olika produkter för händerna och ansiktet, bland annat en foundation som jag är helt kär i nu. Mitt ansikte och mina händer känns som babyhud, och jag har aldrig haft en foundation som andas lika mycket som den här gör. Synd bara att produkterna ska vara så dyra, jag vet inte om man kommer att få dem sålda?

Jaja, jag får väl fundera lite mer på det. Nu ska jag köra igång arbetet med min Sam C rapport. Ikväll ska jag upp och göra min första träning efter cupen, får väl se hur det går. PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback