I'm gonna make it all the way

Jag pluggar som en liten myra. Projektarbete, Samhällskunskap C, Datorkunskap, Etik och livsfrågor, Engelska C, you name it. Jag räknade ut idag att jag bara har 8 kurser kvar att få betyg i. Sen är det slut på det "roliga". Plötsligt kändes det inte så jobbigt längre. Bara att bita ihop och köra på nu. Bara upploppet kvar ju.

Jag lyssnar på Jill Johnsons "On top of the World" samtidigt, den är peppande! Hon är snygg dessutom.  

Den här veckan ser faktiskt förvånansvärt lugn ut för min del, det gillas.
Tisdag
Plugg, plugg och plugg.
onsdag
Inga lektioner, men en del hemplugg att göra. Ingen träning på kvällen. Åka hem till mami
torsdag
Sam C är enda lektionen, sen ett besök hos ortopeden och en sväng till Insjön.
fredag
Engelska C är enda lektionen, Phone me med Hanna o Wille på kvällen.
lördag
Match(er) i Mora, Benjamin Button med Lisa på kvällen
söndag
Dömning hbo

Wunderbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback