Lilla Lisa

Idag fyller lilla Lisa 18 år, är inte det stort? Grattis säger bloggen! Vi ska fira med middag på China Thai, förpepp @ my place och sen en vända på Etage. Kommer bli jättekul.

Däremot fick jag och jullan inte spela match imorgon när vi la korten på bordet om våra kvällsplaner, men det var väl å andra sidan ganska skönt. Med tanke på att jag aldrig varit ute och druckigt kvällen innan match förut och spenderat ganska många kvällar framför TVn istället för ute med mina kompisar så kanske dethär var det bästa ändå. Och nej, jag är inte bitter. Tycker faktiskt att det är bra att de visar vad som är okej och inte.

Nu kommer snart Hans hit med lite grejer till ikväll, då måste jag skynda in till stan och sen hem och börja göra mig iordning. Jag är peppad, tror det kommer bli en grym kväll! Fast jag vet inte vad jag ska ha på mig. Men det brukar lösa sig. Hoppas att alla som ska äta middag kommer med ut, skulle vara så roligt att se alla på Etage. Speciellt Zeynep<3

Nu kommer Hassi. PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback