Listan, februari

Vänner
Ganska självklart egentligen, men igår hade jag roligare än på väldigt länge, och jag tror att nästan alla de bästa  vännerna var där. ibland glömmer man att uppskatta det, men igår var en sån kväll då man verkligen inser vilka underbara vänner man egentligen har. <3!

Mello
Egentligen tycker jag att Melodifestivalen är det mest överskattade i svensk tv. Det är så oerhört förutsägbart och känns lite 1900-tal?! Men nästa lördag ska ju mannen i mitt liv, kära kära Lasse Lindh vara med. Då sitter jag bänkad. Då röstar jag tills jag ligger utslagen på mattan. Kan vi inte hjälpas åt och visa alla att man inte behöver heta Måns Zelmerlöw bara för att vinna?

Dans!
Ännu en koppling till igår, men herregud va kul det är. Jag har träningsverk i kroppen och sjukt ont i fötterna, men gud vad det är värt det! man blir sjukt svettig och ganska äcklig efter ett tag, men vad gjorde det? Enda gången jag lämnade dansgolvet igår var för att kissa, dricka vatten eller ta lite luft. Galet!

Skridskor
 
Idag åkte jag 1 mil. Man blir så skönt trött i hela kroppen och så får man frisk luft och motion.

Adrian Modiggård
Har ni inte hört honom än har ni missat något. Han är grym, speciellt Julie Brown. Gå in och lyssna vettja!
www.myspace.com/adrianmodiggard

Lady GaGa
Jag vet, mainstream sönderspelad übermixad yada yada yada... Det går ändå inte att förneka, det finns ingen bättre partymusik! Kan man sitta stilla till Pokerface så är det något allvarligt fel på en.

Den snälla busschauffören från igår
Jaaaaa, han måste få vara med på Listan. Han körde mig liksom hela vägen hem så jag slapp gå ute i kjol, nylonstrumpbyxor och pump. Helt snällt. Sen hette han Karl-Örjan dessutom, bara det är ju värt en plats på Listan.

Ingen mer datakunskap
Så j*vla skönt! Jag fattade mig inte på läraren, jag har för mycket annat för mig och jag kan redan använda en dator!

Khaled Hosseini
Flyga Drake
och Tusen strålande solar kan ju vara 2000-talets bästa böcker. De är på riktigt och de öppnar ögonen på en. JAAAAAAAAAAAAAaaa det är superklyschigt men världen kanske inte är helt svart och vit....

Gamla par
Alltså finns det något mer sinnessjukt gulligt än ett gammalt par som har varit tillsammans i 2000 år och fortfarande ser ut att älska varandra? De går hand i hand i snigelfart inne på ICA och ger varandra en torr puss på en parkbänk. Är det jag som är nostalgisk, eller blir man inte lite glad när man ser sånt? Kanske finns det hopp för oss alla liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback