Underprioriterad blogg, cuper, England och SM-guld

Bloggen är fruktansvärt underprioriterad just nu märker jag, och kanske ni också. Det är mycket nu, mycket att planera, komma ihåg, fixa och inte minst plugga. Nu tror jag i alla fall att jag har läget under kontroll, jag har pluggat klart allt jag ska redovisa imorgon, jag har packat, duschat, handlat, fixat nytt kontantkort och tvättat håret. Imorgon måste jag komma ihåg att gå till banken och växla pengar och hämta ut adrenalin hos mattias mamma bara, sen ska det mesta vara under kontroll.

Imorgon bär det ju faktiskt iväg, efter mycket krångel. Det bestämdes att vi åker till Göteborg en dag tidigare eftersom någon (ingen nämnd) inte kunde lägga ett bättre schema. Halv fem går mitt tåg och sen kommer jag inte hem igen förrän 2 maj, läskigt. På måndag lyfter jag och Lisa mot Liverpool för en veckas jobbsökande och stadspulstagande, och sen möter vi upp de andra i London för gemensam färd mot Chichester och två veckors engelska plugg på College, och såklart lite annat skoj.

Örebro var förresten jättebra, om ni undrar. Bästa cupen jag har vart på kanske tillochmed, om man räknar bort boendet som de hade svårt att fixa, men det löste sig genom min kära mor ändå. Vi hade lätt bästa hallcheferna och sekpersonalen, så tiden gick lite fortare trots att vi hade många matcher och sena kvällar. Hoppas Göteborg bjuder på samma sak, annars kan det bli kämpigt med 24 matcher...

Lisa tog förresten körkort idag, den lilla skiten. Grattis!!!!!!!!!1 :DD:D::Dd

Och justja, bästaste FBK tog ju hem Sm-guldet iår igen, tjohoo! Jag vet vilken tröja jag ska ha på mig imorrn...

Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas att tösapojksbarbie ringer och säger godnatt ikväll också, pebs!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback