Matchkväll

Jag känner mig ganska nöjd med mig själv idag, jag har nämligen förberett mig grundligt inför etikdiskussionen imorgon och i det närmaste skrivit klart reflektionen om "Gud har 99 namn". Nu börjar det äntligen falla på plats, jag har satt igång med fördjupningen i filosofin också och imorgon ska Björn hjälpa mig med rapporten. Det känns bra.

Ikväll är träningen inställd eftersom elitherrarna spelar match mot Jönköping. Jag och Julie ska upp och ge vårat fulla stöd, och kanske passa på att spana lite på samma gång faktiskt. CW är ju faktiskt farligt snygg. Jaja, de andra är väl inte helt fel de heller direkt. Kan nog bli en bra kväll.

Nu blir det att pillra ihop det sista på reflektionen och sen ta en promenad. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback