I feel like walking the world

Jag är glad. Det är en bra dag idag. Mycket bra.

Loggade precis in på min sida på Dalarnas Innebandyförbund och såg att domarschemat kommit! Och det var faktiskt mycket, mycket bättre än vad jag väntat mig. Det visade sig att vi fått rejält mycket bättre matcher iår, Div. 2 damer redan nu på söndag! I Långshyttan iofs, men det kan vi leva med. Så jäkla skönt att äntligen få ta ett steg till. Såg också att vi ska döma min pappas lag, och det har vi ju iofs gjort förut, men aldrig i serien. Jag ser fram emot matchen med skräckblandad förtjusning om man säger så.

Nu har vi fått datumen för Stockholmsresan och den efterlängtade damdomarsatsningen också, och det bär av i början av december. LÄNGTA!

Matchen igår var riktigt underhållande, kändes som om Falun ägde matchen i stort med lyckades strula till det på slutet så att det blev lite spännande de sista minutrarna. Bitvis riktigt hårt kroppsligt spel, det gillas. En hel del heta känslor visades också, och det är ju alltid underhållande. Nu håller vi i det här tycker jag, för jag vill gå på slutspel iår också!

Snart ska jag på spinning, det ska bli kul. Jag gillar spinning, det är så jäkla skönt när svetten bara rinner om en och  man går därifrån med känslan att man verkligen har ansträngt sig. Dessutom är det så sjukt mycket roligare än att gå ut och springa en mil i skogen.

hihi. Imorgon bär det av till Stockholm klockan sju på morgonen. Det känns bra. Inte att vi måste åka så tidigt, men att åka till Stockholm känns bra. Mycket bra. Vi ska besöka en moske, det kan nog vara spännande. Och jag och Lisa ska tydligen äta Thaimat med Daniel, det blir trevligt. Fast egetligen är Thaimat inte så jättegott.

Nu ska jag plugga intensivt i 20 minuter, sen bär det av på spinning med Alex och Joni.
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Ne, Thaimat är inte så gott, bara "fried rice with chicken", det är godast :)

2008-10-14 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback