Grattis Bloggen

Tro det eller ej, jag hann med ett inlägg till idag, WOHO.

Jag fick bara lov att berätta att idag är dagen, för två år sedan, som jag startade den här bloggen. Är inte det ganska amazing? Den startades egentligen för att två personer klagade på att de inte kunde läsa min blogg på Lunarstorm eftersom de inte var medlemmar där, så istället för att de skulle behöva bli medlemmar (vilket hade varit smidigast) fick jag lov att starta en blogg. En av dem var min kära vän Daniel. Se nu vad du har ställt till med, Daniel. Två hela år av bloggande. Det är väl värt ett litet hurra iaf?

Det har väl varit lite hatkärlek sådär. Lite ångest. Hur mycket ska man skriva? Hur ärlig får man vara? Vad är intressant? Jag tycker egetnligen inte själv att jag lyckas speciellt bra, men ni fortsätter ju läsa så nått intressant lär jag väl klämma ur mig då och då. Men jag funderar på en förändring. Kanske rent av en dödsdom för den här bloggen. Jag har nämligen en till, utan läsare. Den är bättre. Men jag vet inte. Det kanske är mer intressant att läsa om vad jag gör om dagarna och annat tomt pladder, än lite riktiga tankar. Kanske ska jag helt gå över till den andra bloggen och ge er tillgång? Men det törs jag nog inte. Jaja, det blev väl lite inre debatt detdär kanske. Så länge nån vill läsa äre väl okej antar jag.

Grattis på födelsedagen, hatälskade blogg.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback