Tralala

Nisse har skrivit nya låtar som ni alla borde gå in och lyssna på tycker jag. Everyone loves me är sjukt bra, lyssna!
http://www.myspace.com/maybeperskij


Han har dessutom lovat mig champange backstage om han blir känd, så ni kan väl passa på att sprida länken till alla ni känner eller nått.

Idag pratade jag med Daniel och Lix i telefon medan jag lagade stuvade makaroner, det var skojigt. De ville följa med på Etage och träffa Disco-Kjelle och Milton. På fredag åker jag till Stockholm och då måste de ta hand om mig när Lisa dejtar Banan-Karl. Vi kanske kan smyga på dem, eller hur D? :D

Idag har jag även lyckats bränna mig på handen när jag skulle ta ut maten ur ungnen. Så nu har jag ett snyggt brännmärke på ena sidan av handen och ett blåmärke på den andra. Man kan nästan tro att jag har varit ute och slagits. Men det har jag faktiskt inte, tro det eller ej.

Men I did skällde ut domarn från matchen i lördags på krogen när han visade ut mig utan anledning. Nu vill han bli vän med mig på facebook. Rolig kille.

Nu ska jag plugga lite filosofi innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback