Tävling

Hej
Jag har precis kommit hem från träningen, som jag knappt kunde vara med på eftersom mina benhinnor har fått för sig att jag inte ska kunna springa utan att dö av smärta. Det är ganska jobbigt faktiskt, undrar vad det beror på? Har jag för dåliga skor kanske? Eller är jag bara allmänt klen? Jaja, vilket som så har vi i alla fall måstematch mot Enviken på lördag, och jag vill verkligen spela. Får nog ta och besöka skolsyster imorgon och se om hon har nån mirakelkur, om inte annat får jag väl trippa ner till Stadium och köpa linnement och till Apoteket för smärtstillande gel. Det är ju i alla fall en kortsiktig lösning, och det är ju något jag är bra på.

Jag har i alla fal köpt två nya klännigar idag, det är ju bra. Fast nu har jag ångest över vilken jag ska ha på mig imorn och ifall jag kan ha nåopn av dem på Etage eller ifall jag ser för uppklädd upp då. Det är inte lätt att leva liksom.

Jag är kissnödig dessutom.

Och min telefon har inte pipit idag heller. Jävla pokemon.

Förresten, jag och Lisa märkte att det fanns väldigt få roliga smeknamn på Daniel... Så nu blir det tävling här, den som kommer på det bästa smeknamnet vinner Daniels mobilnummer! (Och ja, det är okej att ringa när man är påväg hem från krogen)

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: L....

Danne

2008-11-13 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback