Pluggpluggplugg

Kan ni tänka er, idag har jag varit i skolan från 0845 till 1600, helt otroligt. Ungefär lika mycket som jag har varit i skolan totalt under hela terminen liksom. Dessutom har jag bara haft en lektion, resten av dagen har jag och Lisa varit produktiva och skrivit klart vårt 11 septemberarbete. Vi har tillochmed gjort sånnadär programledarkort till vår presentation, vi är så bra. Nu är det bara träna träna träna så att vi kan imponera på Maria och Henrik på onsdag. Maria är nog lättare att imponera på än Henrik, han kan allt.

Nu ska jag gå och göra mig snygg och åka upp på Lugnet och kolla på innebandy. Herrarna möter Storvreta, så jag och Julie ska upp och ge vårt stöd.

Förresten, min mamma försöker gifta bort mig med sin klasskompis. Någon borde tala om för henne att det är olagligt i Sverige. (För det är det väl?:O) Kanske är en liten hint om att jag borde skaffa mig en pojkvän. Synd att alla är så jobbiga bara.

äsch, innebandy nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback