Match

Sådör, nu är jag hemkommen från matchen, som faktistk blev riktigt sapännande. Dalakombinationen, som inte visade sig vara en dalakombination utan mer en allmän kombination av duktiva svenska spelare, vann första perioden med 3-0, men landslaget kom tillbaka och inför tredje stod det 3-3, men utmanarna lyckades ändå vinna efter skakiga sista minuter med 6-5. Helt rätt tycker jag, och kul att de hade med spelare som Anders Hellgård och Henrik Lorendahl som egentligen hade sin storhetstid för ett antal år sedan och numer har lagt klubban på hyllan.

Skönt för Skogis som lyckades göra flera mål och lurade upp landslagsspelarna på läktarn flera gånger, trots att han tydligen "inte platsar" i landslaget. Han hade platsat varje dag i veckan om jag fick ta ut landslaget. Men det får jag ju inte, tyvärr. Det får någon annan. Någon som tycker att spelar man i AIK, då ska man automatiskt ha en plats i landslaget. Nu kanske de inser hur fel de har?

Stackars Caggen spräckte ögonbrynet och fick sys på bänken, och jag lyckades missa prisbollen fast Adriansson kastade den rakt på mig. Så går det när man inte är med.

Ni som har missat att besöka FK och Visitors Center efter ombyggnaden och invigningen borde verkligen pallra er upp dit. Hur fint som helst.

Nu ska jag äta mandarin/clementin/satsumas. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott

2008-11-27 @ 22:37:49
Postat av: L

hallå varför syns inte min förra kommentar

2008-11-27 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback