A box full of suggestions for your possible heart

Nu  har jag försökt blogga i en halvtimme, men allt jag får ut är bara gnäll och självömkan, så jag tänkte att jag skulle bespara er det idag. Ni kanske har haft den bästa söndagen någonsin, och då vill jag inte förstöra det för er. Jag tänkte bara beskriva helgen i punkter utan mina personliga reflektioner. Bäst så.

- Middag på Harrys för att fira Julie
- Guidad tur genom Borlänges industriområde halv tolv på natten.
- Bilprat till alldeles för sent
- Match mot Enviken, vinst med 5-1, ett mål och en utvisning för min del
- Middag hos Julie för att fira igen
- Krogen med Jullan, Kikan, Moa o Mange
- Fyllesamtal från en ledsen putsarpojke klockan 3
- Hemvandring i killerklackar klockan 10 på morgonen
- Dömning

= svullen och blå hand, trött Josefin, ömma benhinnor, arg Josefin, ont i fötterna, ledsen Josefin, alldeles för lite sömn.

Nu - sova. Snart - Stockholm o Karlstad. Sen - Sälen och slalom. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback