Svinskötsel, 100p

Idag har jag och My börjat på vår projektplanering, det gick sådär. Vi hittade i alla fall ett par intressanta kurser som vi saknar i kursutbudet på FaluFri.
- Svinskötsel, 100p
- Styckning nöt, 100p
- Snabbmat, 100p

Jag hade lätt valt nötstyckning om det funnits som alternativ. Fatta bra att ha med i sitt CV liksom. Om man tänkte bli nötstyckare när man blir stor alltså.

***

Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och på stan bara. Nu ska jag sätta mig och skriva det sista på mitt egna projekt i Litterär gestaltning har jag tänkt, får se hur det går. Skulle vara skönt att äntligen få kursen avslutad, speciellt eftersom det böröjar dra ihop sig till sommarlov:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback