Sooooooooolig

Idag har varit en bra dag. Jag hade sovmorgon till klockan ett, så jag låg ute och solade och åt frukost. Sen hade jag engelska diskussion en halvtimme, som jag fick MVG på:D Sen blev det en sväng på stan med Erika och Julie, och jag köpte äntligen en ny bikini. Efter det åkte jag, mamma och Niklas till borlänge och åt jättegod glass och köpte två par nya skor till mig. När vi kom hem lagade vi jättegod mat och sen fikade vi. Nu när jag loggade in på datorn märkte jag dessutom att jag hade fått MVG i Litterär gestaltning, det hade jag aldrig trott, men det var en välkommen överraskning:D

Imorgon har jag två lektioner, sen är det heeeeeeeeelg:D På fredag blir det fest @ Elins, på lördag middag med friends. Blir nog toppen.

Nu ska jag skriva lite om kommunsimen så att Björn blir glad.

HEJHOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback