Dancing in the moonlight

Idag måste jag plugga. Jag borde plugga politiska system, men landguiden och NE funkar inte hemma hos mig. Jag får plugga kommunism istället. Spännande. Såg precis att jag ska ha diskussion med Manne om det. Jag borde byta grupp. Han kan allt.

Ikväll blir det grillning och Etage med friends. Blir nog roligt, men det är opeppande väder ute. Vi får nog lov att sitta inne och äta.

Jag fick förresten brev från sjukhuset igår, och den 5:e juni ska jag på arbets-EKG. Läskigt, men skönt att äntligen få det ur världen.

Ni får väl ett låttips också: Audioslave - Be yourself

Someone falls to pieces
Sleeping all alone
Someone kills the pain
Spinning in the silence
She finally drifts away

37 dagar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback