It takes a road to go nowhere

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad är det för fel på folk? aölsdjgslökjdfklghjdfklkhlnnfhdkldfkdfdfkdfkldfkldfkdfndn.

Ge mig lite sommar, lite passion, lite magi.
Ge mig någonting som är på riktigt.
Ge mig nått som inte är svårt.

Nu borde jag gå och skriva en novell, eller plugga engelska, eller varför inte körkortsteori eller något annat stimulerande. Men nej, jag ska ta en promenad med Lasse Lindh. Jag ska gå föralltid om det behövs. Jag ska gå ändå tills jag får ur alla dumma tankar ur mitt huvud. Jag ska gå ända tills jag får perspektiv på saker och ting. Charles Dickens kan vänta tills imorgon. Alla kan vänta tills imorgon. Ikväll är det bara jag. Jag och Lasse Lindh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kommit fram???

2008-03-13 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback